Kızlar 4 aylık bebeğim yüzü çok kötü egzama gibi oldu fotoğraf yükleyemedim buraya hastaneye gidemiyoruz eczaneye sordum doktor görmesi gerek dedi haftaya alışı var Sağlık ocağından doktora göstericem ama bu sürede ne yapabilirim çok kötü oluyorum gördükçe kaşınıyorda galiba 🙁🙁🙁