Ben bu olayı tam olarak anlayamadım, şimdi diyelim ki 11.00 emzirmeye başladım, kavga ederek bir saat emmeye çalıştı, diğer emzirme zamanı 14.00 mi olmalı yoksa 13.00 mi? Biraz saçma gelebilir ama bu emzirme konusunu bi çözemedim gitti bu arada 18 günlük bir oğlum var göğüs ucum küçük olduğu için mi sezeryanla olduğu ben de bilmediğim için emzirmeye ve gogus kanallarını geç açtığım için mi neden bilmiyorum gogsumu almadı
Başta bir hafta sagdim kaşık ve şırınga ile verdim sonra doktor emmeyi unutur biberon ver dedi, iki gündür silikon göğüs ucu ile emziriyirum, ama sütüm az galiba çünkü sagdigimda toplamda 30 cc anca çıkıyordu bana bir fikir verin ne yapayım günler aleyhine işliyor gibi geliyor sürekli 🥺