BhrKrmn Xedice__10 en çok merak ettiğim şey kendi kendine uyuyor mu😁 uyuyorsa nasıl bu ara en çok taktığını şey uyku
[silindi] Xedice__10 benim oğlum da 38+1de 3400 doğdu 2 aylıkken 5500dü 2 aydır tarttırmıyoruz 4.ay aşısı var 1 hafta sonra o zaman öğreneceğim kilosunu ☺️ ama şuanda çığlık atıyor bağırıyor farklı sesler çıkarıyor sesli kahkahalar atıyor çok tatlıı 😍 ve birde aman kızlar dikkat edin resmen bir günü bir gününü tutmuyorlar dün her zaman bıraktığım kanepenin üzerine yatırdım bi geldim yuvarlanmış düşmesine milim kalmıştı aman bu aylar çok tehlikeli dikkat edin 😅
Delal aybukemom evet benim kizim yuzustu yatmayi cok seviyo bazen oyle uyutuyorum o sekilde gazini da guzel cikariyo
mikkonunannesi- Xedice__10 merhaba 👋 ben 35+0 erken doğum yaptım bebeğim 47 cm 2605 kilo doğdu. Solunum sıkıntısı sebebi ile 1 hafta kğvrz de yattı emme de sorun yaşadı oda göğüslerim çok yara olduğu için 40 gün silikon gögüs usu ime emdi sütüm vardı o yönden sıkıntı olmadı. Şuan sa 18 aylık 😊 ama genel olarak kilo alımı azdı yemek yiyor baya ama hala az yapısal
Gok-080417 Maydogms aaa benimde oğluşum 2 ay 11 günlük 7 şubat doğumlu mu. Bizimkide geçen hafta 5700gram 60 santimdi büyüyorlar🤗
Deletedmom283 Xedice__10 3 ay 7 günlük, 35 haftalık 2.600 44 cm doğdu, küvezde kalmadı, suan 55 cm 4.200dü, 2. Ay aşısını 2 ay önce yaptırdık, mama ile besleniyor, elleriyle çok haşır neşir bu aralar :)
Egeymen BhrKrmn haha evet aynen 😀 çok tatlı oluyo uyandırıp sevesim geliyo hatta ama düzenini bozmıyım diye mani oluyorum kendime 😀