Merhaba hanımlar, dün itibariyle happy momdan happy kids e geçtik. Spinal sezaryen ile dün oğlumu kucağıma aldım. Emerken yutkunamaması üzerine ciğerlerinde su toplamış olduğunu Söyleyerek Yoğun bakıma aldılar. Aranızda başına böyle bişey gelen var mı? Nasıl bir süreç? Lütfen duanızı eksik etmeyiniz