Azizeguney 2 gündür 38-39 hatta bi ara 40 oldu ateşi. Yine ara ara çıkıyor bakar mısınız lütfen damakları böyle şiş diş mi çıkacak? https://hizliresim.com/Ughjdl
BenMathilda Azizeguney Bana pek şiş gibi gelmedi, yani ateş yapacak kadar çıkmaya baslamis gibi durmuyor. Başka bir nedeni olabilir mi ateşin?
Yusufcuk01 Azizeguney canım alttan belli olur bizim de dişlerimizin çıktığı yer kesik mi bak bir. Ayrıca diş o kadar ateş yapmaz. En fazla 37,5 olur ateşi diş çıkarırken. 40 falan diyorsun bence iyi bir önlem alarak tekrar yükselirse hastaneye götürmen lazım.
Deletedmom245 Azizeguney bizim beyaz içi belli oluyor ama henüz patlamadı doktorumuz diş ama bir iki aya çıkar dedi. Bana diş gibi gelmedi🙄 bir de doktorumuz ateşi 38 anca olur demişti. 40 falan diyorsunuz başka bir nedeni olabilir mi?
denizanne1708 Azizeguney canım benim oğlumun da 10 gün kadar önce 2 dişi aynı anda çıktı ertesi gün 41.8 derece ateşle hastaneye gittik kan alamadılar çok ağlıyo diye. Ertesi gün vücudunda döküntü oldu meğer altıncı hastalık diye biseymis. Doktorunun numarası varsa bir görüş istersen dişi kadar ateş yapmaz çünkü..
Azizeguney denizanne1708 Şimdi hemşiremizle konuştum hastaneye gitmemizi söyledi :// enfeksiyon olabilirmiş
denizanne1708 Azizeguney evet viral enfeksiyonmus bizimde dokuntuden sonra anladık. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Haticenur Azizeguney diş deil bnce ateş yapacak kasar şiş deil ateşin başka sebebi olmalı Allah korusun çok yüksek atesi bnce bı Dr götürün yani bu aralar hepimiz korkuyoruz hastanelerden ama bazen götürmek zorunda kalıyoruz benim oğlumda dış çıkarıyor kulağında agrior çok disiylemi alakalı kulağı bilmiyorum sanırım bnde goturecem🤦♀️sizde götürün bence vakit kaybetmeden
Fatmaklc Azizeguney hemde bukadar ateş yapmaz canım benım oglanın en fazla 38.5 oldu sonra dustu Allah korusun bask bısey dır o
Deletedmom145 Azizeguney bu diş deģil diş boyle olmuyo.sizde kabariklik beyazlama falan yok belkide üstden çikarmayacak alt tamakta cikaracak.alt tamak kontrol edin bide.