Zeyzey2616 Emeliss benim bebegim 18 günlük ama hala uyandırmam gerektiği söyleniyor bu doktorlar da farklı düşünüyorlar ya hangisini yapcaz şaştık
Emeliss Zeyzey2616 gelişim uzmanları sağlıksal bir problemi yoksa bebeğin acıkıp uyanması dışında gece beslemeyin diyor ben şahsen öyle yaptım 3750gr doğdu 10 gün falan gece saatine dikkat ettim kilo boyu hep önde oldu hala da aynı eğer sarılık riskin sıfırlamadıysa devam et sıfırlamışsa gece uyandıkça emzir
Zeyzey2616 Emeliss Tekrar doktora gitmedik 1 aylıkken gidicez sıfırlandı mı bilmiyorum o yüzden ben biraz daha dikkat edeyim en iyisi. En son 8 di sarılığı ama teni baya açıldı o günden sonra
anne15 Emeliss hadi ya 🙈 ben hala kaldırıyorum 2-3 saat arayla en fazla 4 gündüz ve gece . Bazen uyanmayınca geceleri ellemiyorum kalkar illa acıkınca diyorum oda nadirdir kalkmadığı uğrastırdığı . Ben ellemesem bile genelde 2 saate kendi kalkıyo asagı yukarı genelde
ayazasaf Alisinannesii canım artık büyüdü onu uyandırıp zorla yedirmen hem midesi hem uyku düzeni için iyi değil bize doktorumuz öyle demişti. Eğer acıkırsa veya huzursuz olursa o seni uyandırır zaten bırak uyusun biz 3. Ayımıza girdiğimizde doktpru artık öğün aralarını açmaya başlayın 2 saatte 3 saatte bir beslemeyin demişti gece ise 6-7 saat rahat dayanır uyandırma demişti. Sende öyle yap hem sen dinlenirsin hem bebişin rutini olur ❤️
ayazasaf anne15 biz 2-2,5 aylık olana kadar 3 saatte bir uyandırıp yedirdik zayıfıtıda biraz ama sonra foktoru gelişimi iyi artık uyandırma dedi
Beyzanurlina biranne11 derin uyuyom kuzum kucukken bıseyler dınleyıp ızleyıp uyurdum ordan kalma bısey heralde uyurken duymuyom hiç bısey😂
Gdogru Alisinannesii ben de çok kararsız kalmıştım. Gece uyandırıyordum ama emmek istemiyordu uyumak için ağlıyordu. Bıraktım ben de. Şimdi ne zaman uyanırsa o zaman alıyorum
Nilnil Alisinannesii ya maşallah cok şanslısn biz 12 gündür sabahlıyoruz 3 ay 10 günlüğz maşallah inşallah hep böyle gider acıksa uyanır zaten şekrr düşmesi olmaz sıkntı etme
sokomel 47 günlük olduk. uyurken 3 saat sonraya alarm kuruyorum ama o alarm hiç çalmadı daha. 😅 gece bir sefer 2-2,5 saat uyuyor. diğer uykuları hep 1 saat civarı. zamanla düzelir diye umuyorum ama hep böyle gidenler de varmış. ne olacak bakalım.