Merhaba,
Bebeğim 5 aylık oldu. Hep reflü yatağında yatırıyorum fakat son bir aydır kolumda sarılarak uyuyor. Başının arkasında yumruk gibi şişlik olmuş. Kafasının şekli kolumda yatmasından dolayı bozuldu 😔 tekrar reflü yatağında yatırmaya başladım ama düzelmedi ☹️ Düz kafa yastıklarından alıp yatırsam işe yarar mı acaba? Tekrar nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ☺️