mrsbean ilk kez bi doktordan gerçekten memnun kaldım . O kadar güzel ilgileniyoki ilk kez gittiğimde çok stresliydim . İlgisine hayran kaldım . Oğlumla ilgilenms şeklini görünce ne stres ne bişey kaldı . Arama konusuna gelince ben çok önemli biiey olamdığı için aramaya gerek duymadım bi kaç kez mesaj atmışımdıdr onda da geri döndü aağolsun . Aradığınızda da mutlaka açar diye düşünüyorum .