AdasuAnnesi rabbim şifa versin bebeklerimizi korusun allahım 😔 benim bebeğimde 40 günlükken 10 gün yattık hastanede menenjit geçirdi bizim de ateşle geldi kalıcı hasar bırakıp bırakmadığını 2 sene takiple öğrenebiliriz dedi doktor bu olaylardan kontrolleri de kaldı ama şükür gelişim açısından şuan ay ay güzel gidiyoruz bol bol ya şafi çekin ve salavat ben onlarla rahatladım o hastane üstüme üstüme geliyordu ne olcağı belli değil ve ölüme sebep olan bir hastalık olduğu için çok korkuyordum ama rabbim bağışladı bin şükür 🤲