Gulsen-mira76 Günaydın sevgili anneler size bı sorum olucakti normal Bebelac kullanıp çocuğuna alerji yapan oldumu acaba
Dunyamsensn2008 Gulsen-mira76 Alerji yapmadı ama eğer sadece mama yediğinde böyle oluyorsa alerjisi olabilir.Farklı bir mama yerkende böyle oluyor mu ?
fistikcisahap Gulsen-mira76 gold kullandık kabızlık yaptı hemen geri eski mamama döndüm bir daha asla kullanmam
Gulsen-mira76 Deletedmom70 bebekten bebeğe değişiyordu o zaman çünkü oğlumda iyiydi ama kızım bı turlu kabul etmedi gitti
Gulsen-mira76 Meftunbade kilo alımı falan iyi oluyor Bebelac ama neden de kullandığım gibi yüzü mahfoluyor sadece bu mamada oluyor ama ve 2 numarada pütür pütür şeyler kalıyor erimiyor ve çok köpük oluyor calkalayinca anlamadım gitti