Merhabalar. Kızım 14 aylık olmak üzere ve dişlerini gıcırdatmaya başladı. Zaten 6 tane dişi var nasil yapiyor anlamadim. Bir ara ben de yaptim hala sıkarım bazen dislerimi. O yuzden biliyorum bas agrisi yapar. Ilerlerse daha kotu seyler olur mu? Yaşayan var mı? 😔