Bende az önce başlık açtım.benim yiğenim aynı durumda…üçüncü kan değişimine gidildi.ki o hastanede hep ikinci kan değişimiyle çözmüşler.bizimkinde anne bebek kan grubu uyuşmazlığı var. Sarılık değeri kaçtı? Kimseyi almıyolar hastaneye.
acil şifalar diliyorum 🙏🏼 Rabbim yardımcınız olsun.