EmirsMom21 Merhaba bisey sormak istiyorum bebegim 3 aylık ama iki gündür kalçasını kaldırıp duruyor neden bilenler varsa yazabilir mi lütfen
Mlk33 EmirsMom21 kaldırırken huysuz mu canım gaz olabilir bnm bebegim de 3. 5 aylık bizimki de kaldırıyor ama normal oynarken yapıyor
EmirsMom21 Mlk33 yani şöyle diyim ben huysuzluğu çok az var ama sürekli yapmıyor gün içinde. Yani oynarken yapıyor. Arada yani .
EmirsMom21 Mlk33 kalça kontrolüne götürdüğümde tam gelişmemiş tekrar randevu ali p gel demişti doktor ama bu olaylardan dolayı cesaret edip göturemiyorum malesef hastanelere