Yiğenim 4. Gün hastaneye sabah yoğunbakıma alındı.Gecesinde uyanmama,emmeme,başını geriye atma,tiz sesler çıkarma yaşamışlar.Sabah doktorda normal ağlamış..Sarılık değeri 34tü.Önce fototerapiyle düşüşüne bakıldı 27 oldu kan değişimi yapıldı.19 düştü tekrar 26ya yükseldi.2.kan değişimi yapıldı.Yine düştü geri yükseldi.3.kez kan değişimi yapıldı İvig ilacı verildi.Şuan düşüşte 11di en son inşallah böylede devam eder.Ama bu kadar yüksek değerlerin hasar verip vermediğini bilmiyoruz.Doktorları gözlem olarak bir bulgumuz yok anormal şuana dek demiş.Bugün 8 günlük oldu.Sorum yaşayan var mı? Bebeklerinin şuanki durumu nasıl?
Ve birde bunu okuyan anne adayları varsa kan grubunuz sıfırsa en baştan bebeğin kan grubu veya Rh uyumsuzluğunu gözden geçirin.ilk günden fototerapi alsaydı belki böyle olmazdı.Ama korona korkusundan hastaneden aceleyle ayrıldılar.Doktor ihmalide var vs vs..Bebeğimiz için dualarınızı bekliyorum 🙏🏼