Zeytingoz hayir,hamile oldugunuz sure icinde en az 6 ay sigortali calisiyor olmaniz,dogum surecinde ve sonrasinda ise devam ediyor olmaniz gerekiyor.Cunku bunu devlet size dogum yaptiniz diye vermiyor,ozel sektorde calisan insanlar dogum yaptilar diye isten cikarilmasin,is veren izinli olan kisiye sigorta ve maas odemesi yapmak zorunda kalmasin diye veriyor.Yani alinan para maasiniz aslinda.Hatta o maasin da tamami degil
kesintisi oluyor biraz