humeyra_kayraa 5 haftalık bebeğim var hem gaz sancısı var hem kakasını yapmakta çok zorlanıyor ıkınıyor uyanıyor zeytinyağı versem zararlı olur mı sizce bi zararı var mı ?
D_L humeyra_kayraa süt sağabiliyorsan onun içine bir çay kaşığı koy ben öyle yapıyorum doktorumuz o şekilde yapabilirsin demişti aklında bulunsun bu haftalarda sanırım o problem var bizde aynı şekildeyiz