Raziye_ Merhaba kızım 10 aylık ateşi düşmüyor ibirumin zerra ve Ateş düşürücü fitil verdim ateşi en fazla dün 38/7 c oldu şimdide 38c ne yapabilirim başka fikir verirmisiniz 😒doktorumuzu aradık çok yüksek değil iki üç gün takip edin dedi ama …
Bulutbey Raziye_ ılık su ile bez ıslatıp eklem yerlerine koymayı denediniz mi iyi gelir belki. Geçmiş olsun
Dunyamsensn2008 Raziye_ Ayak altina limon sürülüyor denediniz mi?38 den yukarı çıkmazsa belki distir.
Zeynepvefam Annelerimiz bize ılık su sirkeli su yapardı 10aylık sirke zararlı olur mu 🤷♀️ üstte kalsın diye yorum yaptım çok geçmiş olsun
Usya34 Raziye_ Ilık su ile duş aldırın, calpol verin ve sirkeli sulu bez koyun alnına, koltuk altına, kasıklarına. Üzerini de inceltin. Biz de sabaha karşı ateşlendik 39 derece. Çok korktuk 🤕😓 Geçmiş olsun.
alperikom Raziye_ canım Gül suyu ateş düşürüyormuş onunla eklem yerlerine tampon yap ılık ılık bide en güzeli ılık su ile duş böyle bi süre altında tut bebeğini ateşini alsın iyice bize hemşiremiz böyle söylemişti bide calpol tabi ki
Serap2127 Bnm kızım 10 aylık diş cıkardıgı için ateşi 38 bucuk 39 ılık suyla duş ve basında bekliyoruz sürekli sirkeli su bez ayak altlarına alnına calpol ve pedifen dönüşümlü kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile
Pinkbery Raziye_ öncelikle parasetamol iceren ilac yani calpol kullanın. Asla sirkelibez soguk su sürmeyin, onlar ateşi yükseltip Allah korusun havale riskini artırır. Ilık duş yada ılık bez ile tüm vücudunu ıslatın. İnce giydirin. Limonu deneyin ayak altına. Gecmis olsun