Sevgili Anneler;
Geçenlerde bildirmiştim oğlum ateşlendi doktor boğaz enfeksiyonu demişti şimdi ise vücudunda döküntüler kırmızılıklar çıktı yine doktora götürdüğümde ise 6. Hastalık denildi;
— 3 güne kadar geçeceği söylenildi
—korkulcak bi durum değilmiş
—6ay-3 yaş arası bahar mevsimlerinde olan bi hastalıkmış
Oğlum çok huysuz devamlı ağlama huzursuzluk var
Sizlerinde başına geldimi böyle bi durum 🤔
Rabbim evlatlarımızı korusun🤲🏻