Kızım 10 gün sonra 6 aylık olucak ve ek gıda serüvenine bizde atılıcaz. Ama benim aklımı kurcalayan ya kızımın alerjisi varsa herhangi bir yiyeceğe. 3 gün kuralını dikkate alarak başlayacağım ama ya ciddi bir problem olursa? Bu konuda bilinçli anneler bana yardımcı olun lütfen… Malum dönemde doktorada gidemiyoruz çok fazla aklımı kurcalıyor bu konu