Lavitaebella evet gazdır. Uyuduktan her 40 dk sonra kurulu gibi uyanırdı ilk 4-5 ay. Sağolsun eşim iyiydi o konuda,bir sıvazlardı sırtını, rahatlardı çocuk.Her seferinde aç diye düşünüp emzirmeyin önce başka şeyler de deneyin tok olduğunu düşünüyorsanız.(müzik ve ritmle hareket etmek gibi.)