Boncuuk26 4 aylık kızım sürekli bütün gün çığlık atmaya başladı. Uykusundan ağlayarak uyanıyor cok guzel emerdi 3 4 dkdan fazla emmiyo ve hic bisey den memnun olmuyor baya mız mız. Cok sakin Bi bebekti ne olmuş olabilir birden 😪
Kuzuannesi Boncuuk26 inanirmisiniz bilmem ama ben cok inaniyorum nazar olduguna. Ne zaman cocugumn fotografni paylassam bizdede oluyor. Nefessiz agladi birgub hata cok korktun. 7 nas 7 felak 7 ayetel kursi 7 elham 7 ihlas okuyun ve nazar icin bi dua edin rahatlayacaktir
Umayozturk Nazar 🧿 olmuş olabilir atak olabilir ama benim kızım biri görsün aynn öle akşama kadar ağlar
Boncuuk26 Kuzuannesi dua okuduktan sonra uyudu galiba nazar olmuş bugun biraz balkona cıkardım karşı binadaki komşu da baya Bi süzdü biraz da kilolu Bi bebek maşallah demedi galiba 😪
Kuzuannesi Boncuuk26 sinir oluyrm byle indanlra bebek ya dha biri bktgnda snde yuzlrne de masallah diyn diye çekinme hic
Boncuuk26 Kuzuannesi evet söylicem artık cok zordu bugun neden demezler ki küçücük sabilere Bi maşallah cocugum olmadan öncede her gördüğüm bebeğe derdim ben😔