Drkada sabah 6-7 gibi uyanıyoruz karnımızı doyurup yatağın üzerinde oynuyoruz ikisinin ortasına oturup konuşuyorum ikisi de üzerine alınıp cevap veriyolar bana😃😃 8,5-9 gibi de uykuları geliyo uyuyorlar bazen beraber uyanıyorlar bazen biri biraz daha önce uyanıyo ikisi de beraber uyurlarsa yemeğimi veya evimi toplarım biri uyanık olursa hep onunla ilgilenirim iş yapmam yanlız da bırakmam bide şimdi yavaş yavaş dönmeye başladılar battaniyelerini falan kafalarına geçiriyorlar diye ikisi birden ağlarsa ikisine birden mama yapıyorum veya biriyle konuşurken diğerinin karnını doyuruyorum önce zordu da şimdi bilmem alışkanlık bilmem çocuklarım uysallaştı daha rahatız ama günlerimiz güzel geçiyo her ne kadar yorucu olsa da☺️