1 ay önce sezeryan oldum yara yerim enfeksiyon kaptı virus nedeni ile dogum sonrası kontrole gidemedım dun agrım vardı acile gıttım enfeksiyon kapmıs yatıracaktı yatırmadı virus nedeni ile sadece ilac verdi bende unuttum emziriyom kullanayım mı diye sormayı eve geldim recete de emzirme de anne sütune gececegi ıcın bebege olası etkileri göz önune alınarak dikkatli kullanılmalıdır yazıyor ben bu gun bır tane kullandım acaba bu ilacı kullanan var mı cok korkuyorum emzirme ye ara mi vermelıyım 10 gunluk ilac iccem