Kalben17- Kızlar hayırlı geceler, 7 aylık kızım bugün 3 gün oldu kakasını yapamıyor bu sabah 1 Tatlı kaşığı zeytinyağı içirdim bu akşam çok az yaptı ama kabız ne yapabilirim onu rahatlatmak için benimle fikirlerinizi paylaşır Mısınız rica etsem
Limoneta Kalben17- benimde aynı sorun sıkıntı perişan olduk kızım cığlık cığlığa ne zeytinyağı ne baska bişey işe yaramadı.. burda durayım bende
vilnius Kalben17- biogaia diye bir damla yazmıştı bize doktorumuz gaz problemi için ilk aylarda ancak ben tuvaletini yapmadığında veriyorum bağırsaklarını çalıştırıyor ve yapıyor deneyin bence
Mina23 Kalben17- ben isim verebiliyormuyuz bilmiyorumda biogaia damla kullanıyorum bağırsak düzenleyici birde ek olarak hergün elma ve kayısı muhallebisi yapıyorum en son üzerine zeytinyağı koyuyorum bol su içiriyorum 1 kaşık z. yağ içiriyorum artı poposunada sürüyorum kabız yapıcak besinleri vermiyorum armut muz patates gibi. Birde probiyotik ve lif içeren gıdalar veriyorum bu durumlarda yulaf ıspanak yoğurt gibi kayısıyla elmayı hoşafta yapabilirsiniz iyi gelir omgün yapmasada ertesi güne muhakak yapar
Kalben17- Limoneta mama yiyor mu peki zorla mama ve ek Gıda olarak sadece yoğurt yiyor yememesi de normal mi acaba sizdenasıl canım
Limoneta Kalben17- mamayı tamamıyla bırakmak üzere sadece mama aldı 6 aya kadar anne sütü hiç almadı… gece 1 en fazla 2 kez mama yiyo… onun dısında ek gıda o da zorla tabi bi kaç çeşit yiyor. 9 ay 11 günlüğüz canım
Kalben17- Mina23 canım çok teşekkürler bende poposuna da sürdüm içirdim de ama yarın müdahale edeceğim ❤️
Smyy03 Merhaba. Bende gliserin kansuk isimli fitil kullanıyorum çok kabız olduğunda. Fitili biraz küçülterek atıyorum. Yarıya bölünmüyor o yüzden. Hemen işlevini gösteriyor.
Kuzuannesi Kalben17- sabahlari haslanmis kuru kayisidsn biraz verebikireinz icindeki yumusak kısımdan. Birde fitil atin poposu dlan yirtilmasin sonra