Dil Merhaba sevgili anneler oğlum 5aylık yürüteç almk istiyoruz sizler kaç aylıkken kullanmaya başladınız daha doğrusu kaç aylık kullanabilir bebeğim.teşekkürler
Derya28 Dil çocuk doktorumuz 8. Ayda kullanmaya başla o da gün içerisinde maksimum yarım saat tut dedi ben de 7. Ayda almayı düşünüyorum 6. Aya yeni girdik
Annemm Dil biz 6 buçuk aylığız kullanıyorum ve çocuğum çok seviyor yürümeye başladı baya ilerliyor ve çok da hoşuna gidiyor 😊
Pnrdnzysfars Benim oğlum 7 aylık ama almadim kullanmayı düşünmüyorum 👍🏻 Kendi kendine emekleyip her yeri dolaşıyor
Minikkelebek Derya28 zararlı olduğı söyleniyor bence sırf max yarım saat kullanacağı bişey için almaya değmez
Miniminianne Oğlum 7,5 aylıkken aldık doktorumuza danışarak gün içinde aralıklarla en fazla 45-60 dakika duruyor. Ama mesela sabah 20 dakika civarı koyuyorum akşam yine 20-25 dakika civarı öğlen özellikle koymuyorum onun dışında ayaklarının ve ayak bileklerinin güçlenmesi için bol bol emeklemesini sağlıyorum ☺️
Tlyyldz Dil 7.aydan sonra koymaya başladım ama gerekmedikçe koymuyorum ben,mecbur kaldığım da koyuyorum.
Bilge Dil ben de düşünüyordum fakat bir arkadaşımın ve birkaç tanıdığımın çocuğunda yürümeye başladıklarında sürekli parmak ucunda ilerlediklerini gördüm ve vazgeçtim açıkçası. Tavsiye etmiyorlar pek, korktum ben de
Esoeso Doktorumuz parmak ucunda yürümesine sebep oluyor diye kesinlikle önermedi yürüteci. (Hoppalada aynı şekilde önermiyor )