5 bucuk aylık bebegım ve hıc emzık almadım bıle zorlandıgım zamanlar oldu tabi bazen emzık yerıne benı kullandı ama benım dusuncem yalandan bırseyı emıcegıne bebegım hıc degılse gogsumu emip süt içsindi. O yuzden hıc vermedım vermeyıde asla dusunmuyorum + tabi oldukca zararlı olmasınıda soylememe gerek yok dıye dusunuyorum.