Alyaerva Bugüne kadar bisey yoktu ama 1 haftadır tutam tutam dökülüyo saçlarım kel kalıcam diye korkuyorum ne yapsam geçer bu ya çok kafama takılıyı 😢😢
Zeynept Alyaerva 1-2 ay devam ediyor sonra yavaşlıyor. Bende öyleydim şimdi dökülen yerlerin yerine saçlar çıktı. Ama tabi şampuanıma bakımıma dikkat etdim. Çamterebentin yağı ve badem yağınl saç diplerine sürdüm 1 saat tuttdum . Saç uçlarını kesdim uçlarınada avakado yağı sürdüm. Yıkadığlmda Siyah sarımsaklı şampuan kullanıyorun bide elidorun saç dökülmesine karşı bakım balzamı.
Ozlemfidan Alyaerva Aynı sorun 4. ayla beraber bende de başladı. Ömrümün hiç bir zamanında böyle bir saç dökülmesi görmedim. Umarım kısa sürer. Yoksa başımda saç kalmayacak.
Eeff53 Alyaerva benim doğumdan beri dökülüyor ☹️ Araştırdım normalmış diyorlar ama banyo da avuçuma tutam geliyor insan ister istemez korkuyor, doktorada gidemiyorsun 😏😏
Handecelik Alyaerva yok bişey yapsanız da durmuyor. Hamilelik vitaminlerinize devam edin 7-8. Ay gibi duruyor dökülmesi
Annekeki Benim de bebegim 4 aylik nerdeyse iki uc aylikken basladi. Herkes avuc avuc dokulmesine bile normal diyo bu nasil bir normallik ama bekliyorum🤦🏻♀️
Handecelik Annekeki evet gerçekten normal Her yerden saç çıkıyodu bizim evde de Çocuğun bezinin içinden, yemeklerden bile. Sonra zamanı gelince durdu :)
Bkt7088 Benimde tam tersi bu yasima kadar surekli saclarim avuc avuc dokulur.hamileyken dokulmesi durmustu ama dogumdan sonra yine aynisi oldu.belki sizde tam tersi olur.vitaminli gidalar tuketin,Tavsiyem.
Alyaerva Eeff53 evet benim banyoda geliyor çıkıp tarıyorum o zamanda geliyo evde yerlere dökülüyor sinir oluyorum
Ozlemfidan Alyaerva Kulağa saçma geliyor ama bir rivayete göre bebek anneyi tanıdıkça annenin saçı dökülürmüş güya. Gerçeklik payı var mıdır bilemicem ama bir an önce dursun bu saç dökülmesi yoruldum artık heryere saçılan saçlarımı temizlemekten. :/
Bizal Alyaerva benimde 4. Ayda başladı. 6 ay sonlarına doğru azaldı. Bakım yağları vs yaptım etki etmedi, şampuan değiştirdim etki etmedi. Ben çözümünü bulamadım maalesef. Şimdi nerdeyse normale döndü. Ama saçlarımda biraz inceldi…