Yesilanne97 Kızım 8 aylık. Ben hamile kaldığımda sabah kalktığımda ellerimde kınalar vardı netten baktım hamile kadına melekler yakarmış o gün gittim hasteneye ve hamile olduğumu öğrendim bunun dinde yeri varmı uydurma mı
Kbrbydk Yesilanne97 dini yönünü bilmiyorum ama hamilelikte olabilen bir çeşit mantarmiş o geçiyormuş bir sure sonra
Yesilanne97 Evet ellerimde kına vardı zaten nette onu okuyunca teste gittim ve hamile olduğumu çok erken öğrendim
Bertug_bebek Yesilanne97 ben sana inanıyorum canım bbdne bekarken sabah işe gitmek için uyandım avcunun ıxınde kına yakılıydı ve kına kokuyordu resmen mis gbi hala anlam verebılmıs değilim ama
Hohomoromu Yesilanne97 uykuda kınalanma denir bana da hamileyken oldu ama kınalanma olunca illa hamile olacagın anlamına gelmiyor hamıle olmayam kadınlarda da erkeklerde de olabiliyor nihat hatipoglunun bunla ilgili acıklaması var youtubeden izliyebilirsin
Mirayimran Yesilanne97 aa evet duymuştum bunu nihat hatipoğlu bunu açıklıyordu ordan izleyebilirsiniz bi çok sebebi var bunun
Yesilanne97 BenMathilda evet ama hanımefendinin dediği gibi buram buram kına da kokuyordu bende o gün hamileliğimi öğrenince belki dini bir açıklaması vardır diye düşündüm teşekkür ederim
mavi1balon Yesilanne97 sebebini bilmiyorum ama sadece hamile değil normal insanlara da yakıldığını çok duydum
VERA19 Yesilanne97 Aynı şey bana da oldu ama ben yeni değil 6 aylık hamileydim.Ayak bileğimin çevresinde ve ayak parmaklarımda vardı sabah uyandığımda.Bana mantar diyenlerde oldu dini olarakta meleklerin yaktığını söyleyen de oldu ben de önce görünce bi heyecanlandım ama üstüne düşmedim fazla.1 hafta içinde kendiliğinden kayboldu🤷🏻♀️
Yesilanne97 MomIsOnline mesela çoğu sitede şeyde yazıyor gece uykunuzda sizi 3 harfliler düğüne götürmüş falan 😂😂 öyle makara amaçlı değil ciddi ciddi yazıyo
MomIsOnline Yesilanne97 aman aman bu saatte kimse bir yere götürmesin nolur ürktüm suan 😅 vardir belki bilmiyorum da hic bilgim yok böyle seylerden bu kinada nerde denk geldiyse dun karsima cikti okudum baya neymiş diye bugünde postu gorunce bi tuhaf oldum 😅
kokusudalin Yesilanne97 evet bende böyle biliyorum çocukluğumda anlatırlardı bende her elimde kona gördüğümden korkudsn ağlardım 🤣🤣