Sarisin Arkadaşlar bebeklerinizin çamaşırlarını ne ile yıkıyorsunuz deterjan olarak? Ben dalan granül sabun tozu kullanıyorum memnundum aslında ama çamaşır makinemden değişik sesler gelmeye başladı bu aralar ve temiz yıkamaz oldu. Bi yerde okumuştum sabun tozu kullanımı erimeyebileceği için makineyi bozuyor diye bi fikriniz var mı?
fatima Sarisin bende dalan kullanıyorum henüz bir sorunla karşılaşmadım.. ne gibi sesler geliyor ki tursil gibi o da
Sarisin fatima ElifAlya biraz araştırdım da bulunduğum yerde sular aşırı kireçli makineden gelen seslerin sebebi kireçte olabilirmiş. Ama bugün iyice temizledim deterjan hazinesini kazanını falan azalma oldu seslerde
Sarisin fatima makinenin içi çakıl dolu gibi çalışırken yüksek tonda çatır çutur diye tabir edebileceğim sesler 😊
habibe_omerasaf Bende sizi e bebeğin baby me sıvı deterjanını kullanıyorum uni baby de cok güzel ikisindende memnunum