Zeymir Arkadaslar kizim 10 aylik kucagimda birden tikanir gibi oldu ve bogazindan ses cikardi agzini kontrol ettik cekirdek kabugu cikti dilinin ve damaklarinin yaninda. Suan bir sey yok uyiyor emzirdim su icirdim hic bir belirti yok. Sizce kacmis olabilirmi. Kacsaydi hemen bekirti vermezmiydi. Basina gelen varsa yazabilirmi. Cocuk doktoru 12 den sonra ozellerde yok. Devletede goturmek istemiyorum :(
Deletedmom812 Zeymir geçmiş olsun canım inşallah sorun olmaz ama daha dikkatli olmalısın ben bebek var diye sokmuyorum eve çok tehlikeli
BenMathilda Zeymir Nereye kacsaydi? Midesine mi? Eger midesineyse kakişiyle çıkar abla korkma. Eger Allah korusun soluk borusu diyorsan zaten ona mudahale gerekirdi. Soru yoktur yani, telas etme.
Seydameva Zeymir genelde yutamıyorlar benim kızımda 10 aylıkken boğazına kaçırmıştı parmağımla çıkarmıştım ama her hangi bir sorun olsaydı uyumazdı 😊 geçmiş olsun ☺️
BenMathilda Zeymir Ah tabi tabi canım. Geçmiş gitmis, düşünüp endiselenme, soluk boruna bi tükürük tanesi kacsa nasil oksurup kipkirmizi kesiliyo insan çıkarana kadar. O kabuk girse hal nice olur Allah muhafaza. Bebisin saglikli bir seycigi yok 🤗
Zeymir BenMathilda cok sagol canim ya allah razi olsun anne yuregi iste. Kendime kiziyorum deminden beri niye aliyorum eve cekirdek diye.
Zeymir Seydameva cok teşekkür ederim mesajiniz icin. Inanin suan basima agrilar girmis durumdayim. Korkuyorum korona yuzunden hastane gidemiyorum. Acil doktorun asistabiyla gorustum. Belirtiler yoksa korkmayin dedi. Sizinki nasil olmustu detayli yazabilirmisiniz. Inanin cok ihtiyacim var suan :(
Seydameva Zeymir kayınvalidemlere gitmiştik 10 aylıktı yerde çekirdek kabuğu kalmış içerde oturuyordu almış ağzına atmış allahtan öksürüğünü duydum su falan verdim yok sırtına vuruyorum yok sallıyorum yok en sonunda ağzını açtım küçük parmağımı soktum hemen yakalayıp çıkarttım Allah’a çok şükür ki çıktı üstüne biraz su verdim kendine geldi hemen şimdi 16 aylık 🥰 endişe etmeyin olacak olan anlık oluyor anladığım kadarıyla şu an nefes alıyor yatıyor ve çok şükür bir şeyi yok 😊
Deletedmom136 Yutmuşsa kakasından çıkar benim minnoş da kuru fasülye yutmuş bugün kakasındwn çıktı bütün bütün kaşla göz arasında nasıl almış yemiş yutmuş hayret ettim dua ediyorum ki boğazına takılmamış yani Allah korudu 😣
Zeymir Seydameva sizede cok gecmis olsun gercekten. Evet gayet iyi cikardiydik agzindan ama ana yüregi iste. Bir daha asla cekirdek sokmucam eve asla :(
Seydameva Zeymir alışacaksınız 😊 büyük ihtimalle çekirdekte sokacaksınız ve hatta bebeğiniz tadını çok sevdiği için yedireceksiniz 😊 bizde durum bu 🙈
Zeymir Seydameva bu korkuyla suan hayır diyorum :$ yerken zaten bi iki tane verirdim. Nasıl ihmal ettim de atti agzina bilmiyorum. Alalhim korusun evlatlarimizi gercekten dusuncesi bile yetti bana bu gece. Esim de diyor senin cekirdegi birakacagin yoktu ilahi adalet :)
Zeymir Seydameva :) :) tecrubeli biriyimdir ilk cocugum olmasina ragmen ama insan zamanla alisacak herseye. Ama cok dikkatli olmak gerekiyormus bir kez daha anladim ♡♡