Ek gıda için, özel bir durum yoksa, erken başlayanları anlayamıyorum. Özellikle sadece anne sütü alan bebekler için . Niye acele ediyorsunuz. Vereceğiniz hiç bir ürün yüzde yüz sağlıklı değil. Meyvesiydi, çorbasıydı , vitaminiydi derken erkenden kendini yormanın alemi ne ? Oh mis gibi daya memeyi keyfine bak. Zamanı gelince hem zaten sindirim sistemi de hazır olunca ufaktan başlanır. Zaten bu sütü alacağı zaman dilimi belli, bu şekilde hakkı almayalım ellerinden:)