Kızlar bu ara bebeğim cok iştahsız sürekli memeye yönelmiş durumda zaten cok hareketli olduğu için yemek yemek istemiyor oturup 2 öğün anca yediriyorum icim hiç rahat değil 10 aylik 10 kilo 78 cm de boyu var zayıf değil biliyorum ama yetersiz beslediğimi düşünüyorum sizce yatmadan hemen önce gece maması tarzı bişey yapmalımıyım?