Merhaba, doğum yapalı 1 seneyi geçti. 58 kiloyum. Doğumdan sonra 4 kilo fazlam kaldı. Diyetle elbette gider ama evde olduğumuz için çok yapamıyorum. Bacaklarım yapısal olarak kalın ama en azından belimin ince olmasını istiyorum. Korse kullansam işe yarar mı?