Gamzem12_y Kızları koltuk altım bebeğimi emzirdiğim zaman acayip şekilde kaşınıyor huy oldu geçmiyor ama sadece emzirince böyle neden acaba
pilavustutavuk Kaç aylık. Benim ilk zamanlarda olurdu. Yerimde duramazdim😁 hatta aylar önce bende post açmıştım. Yanlız olmadığını anlamıstim. Hatta kimi Zaman emzirirken burnum bile kasinirdi. Şuan 8.5 aylığız bu arada
pilavustutavuk Gamzem12_y bı zaman sonra geçiyor merak etmeyin. Süt kanalları var ya ordada. Heralde süt akışında mi bı hissedip gıdıklanıyoruz bilmiyorum da :)