Prens_annesi2110 Kızlar bebeğim 15 16 aylığa kadar maşallah kabızlık nedir bilmezdi ama şu 2 3 aydır sürekli kabız oluyor hemde semsert yapana kadar ağlıyor hatta canı yanıyor neden olabilir acaba 3 gün iyiyse bi 3 4 gün de kabız 😔
Pinkbery Prens_annesi2110 su DHA fazla içirin. Armut ve kayısı haşlayıp suyunu içirin iyi geliyor Bazen olabiliyor🤷 cok katı yedirmeyin bi süre. Muz elma havuc bunlar tetikliyor kabızı.😔 İnş düzelir biran once
Prens_annesi2110 Pinkbery inşaallah meyve hiç yemiyor suyunu da içmiyor napıcam bilmiyorm çok seçici neler denedim ama yok içmiyor geçenlerde kayısı hoşafı yaptım onu da içmedi 😐