Merhaba arkadaşlar 3 ay 18 günlük kızım var daha önce bu kadar değildi ama şu aralar her emzirme sonrası kusuyo avuç içim kadar emzirdikten sonra dik tutayım diyorum dolaştırırken de kusuyo yatırırken de birden şarp diye kusuyo gazı çıksa dahi gene kusuyo yukarıdan gazını çıkartıyor geğiriyo ardından 2 saniye sonra ne emdiyse çıkartıyor tamam sütün faydalı kısmını alır dedi doktor ama bu kadar çok ve her seferinde kusması normal mi ya günlük rahat 5 önlük değiştiriyoruz