Merhaba. Bebeğim 45 günlük. Ben 25. Gününden itibaren şöyle bir rutin yaptım: akşam 19.00 19.30 arası beslenme ve banyo. 20.00 uyku. Gece de yatmadan sağdığım sütü veriyorum biberonla uyumaya devam edıyor ve 3’te falan uyanıp emiyordu. Sonra sabah 7’de uyanıyordu. Fakat son üç gündür uykusunda gerileme var. Gündüz yarım saat uyuyor uyanıyor aglıyor. Gece uykusuna geçtikten sonra da uyanıyor uykusunu alamıyor yine aglıyor. 23.00’ da kendisi uyandı emdi hâlâ uyumadı. Atak haftasında da değiliz neden olabilir? Gazı yok gazını çıkardı zaten ağlamıyor su an öyle yüzüme bakıyor. 🤦🏻♀️ Ben aynı rutini yapmaya devam edecegım ama bozdu biraz. 💩