17 aylık oğlum son bir haftadır cok mutsuz saldırgan sinirli memnun edemiyoruz cok sıkıldı bir aydr evdeyız bugün yine bna bağırıyodu tama gel al dedim istediği şeyi baktım tek gözünü kırpıştırıyo aynı tik gibi neden böyle oldu çok panığe kapıldım tv de izletmiyoruz en fazla on dakika günde Bazen hiç ama arada böoyle tek gözünü kısıyor burnunu burusturuyor bişeyler yapıyor nolur bişey söyleyin çok takıntılıyım uyku girmio gözüme