Prensiminannesi Kızlar çok güzel haberim var size. Gerçekten çok guzel işe yarıyor uyumayan aglayan bebekler için özellikle 😍 amme suresinin 9. Ayeti “Vecealna nevmekum sübata “ 💕💕 bu ayeti bebeğinize okuyorsunuz veeeee 💤 😴😴 uyuyan bebekler Allahın izniyle tabiki. Zaten ayetin anlamı da “ve uykuyu dinlenme zamanı kıldık” 🙏 çok şükür
DenizRuya Prensiminannesi Teşekkür ederim güzel postun için güzel anne bu gece mutlaka denicem belli bi sayısı var mı yoksa okuyabildiğim kadar okuyayım mı :)
Alpgdd Prensiminannesi bu ayetten önce 4 kere Fatiha suresini okumak gerekiyor. Ben öyle biliyorum öyle yapıyorum. Fatihadan sonra uyuyana kadar o ayeti tekrarlıyorum
PrensSelim Prensiminannesi bize de dediler okuya üfleye benim uykum geldi çocukta tık yok,bazısına oluyor bizimki bana mısın demedi o zamanlar 😁
Kbr Ayazz444 Bn denedim bebegimi uyuyacağı vakit geldiğinde besigine yatırırim sorna nebe suresiNi açarım genellikle cok uğraştırnaz Beni hemen uyumasa da uyur yani. Arkadaşın dediği gibi ayetin anlamı zaten belli. Güzel uykular bütün annelere 😊
Prensiminannesi Ayazz444 evet canım hemde aşısını vuruldugu gun. Doktor dediki gece uyumaz yada sıçrayarak ağlayarak kalkar ağlar vs... ama bu sureyi okudum sürekli uyudu bebeğim sabaha kadar maşallah ☺️😥
Bebekbilgen Bende uyuturken bunu okuyorum sürekli Tabi bu her zaman uzun uyuyacak anlamına gelmiyor sadece duasını etmiş oluyoruz
Kbr Ayazz444 uyumayan bebege dua dediğiniz de İlk sıradaki uyumayan bebege kesin çözüm Diye çıkıyo. Ben artık ezberledim diyebilirim 😊 umarım güzel bi uyku çekersiniz bugün
Prensiminannesi DenizRuya yani 7 yada 11 defa okuyabilirsin yada istediğin kadar sonuçta Allah niyetini biliyor ☺️ İyi uykular inşallahh 🤲🏻
eymenaras Prensiminannesi evet bunu annem soylemisti 4 fatiha 11 defada bu ayeti kerim okunuyo ama ben uyuyana kadar okuyorm genelde 11 defa okumadan uyuyo 😉