Herkese merhaba 2 aylık kızımda en başından beri ayak baş parmaklarında tırnak batması var doktor krem verdi. Ama sürekli tekrarlıyor tırnagı kesiyorum düzeltiyorum gene aynı. Şişme kızarıklık abse yapıyor sürekli başına gelen var mı yardımcı olursanız sevinirim 😊