mona_rosa_ Bu tam anlamiyla benim ailemin stili. Hiçbir kural, planlama, dayatma, yasak, yonlendirme yoktu. Haybeye büyümüş cocuklariz. 5 kardeşiz.
Kardesler icinde, biri koyu sagci, biri farkli bi cemaat sagci, biri ateist ve solcu, biri radikal dindar, biri kendi halinde
Giyim tarzlari da bu şekilde, pecelisi de var açığı da. Ayni evde buyuyen 5 kardeşten bahsediyorum. 4ünmuzun cinsiyeti kız.
Simdi annem hicbirimizi anlamiyor ve elini uzatamiyor. Hepimizin sınırları ve hayat tarzları farklı çünkü. Saygımiz ve sevgimiz sonsuz. Çok iyi anlaşıyoruz, hicbirimiz birbirimize fikrimizi dayatmiyoruz. Ortak bir dilimiz var bir aradayken. Ancak dedigim gibi annem hicbirimize hicbir zaman yetemedi maalesef. Hepimiz kendi yolumuzu kendimiz çizdik. Ve maalesef hepimiz o kadar da başarılı olamadık.