Efvahi biraz rahat olmayi deneyin. Ben hep soyle ilerledim. Berdigim kasiktakilere baktim. Bogazina kacacak buyukluktemi ? Evet. Ama yutacak ya da cikaracak kadar yumusak mi? Evet. Oyle sakinlestim. Bogazina kactigi da oldu yutamadigi da. Ama boyle boyle yutak gelisiyor. Bohulma tehlikesi olusturacak kadar buyuk beya ser vermedikce bi sekilde atiyor cocuk hic korkmayin.