Merhaba anneler. İki aylık bebeğim var. Genelde mama ile besleniyoruz. Son günlerde kusması fazlalaştı. Beyaz kesik kıvamlı şekilde kusuyor. Normal mi acaba? Salı günü kontrole gideceğiz. Yedikten bi saat sonra da kusuyor. Yedikten hemen sonra mamanın fazlasını direk çıkarıyor ama bir saat sonra falan da dedğim şekilde kusuyor