Selam kızlar 10 aylık oğlum meme emmemeye başladı türlü şebekliklerle 3 4 dk emse şanslı sayıyorum.Genelde ısırıyor ve emmeyi bırakıyor ,sebebini merak edip tadına baktım sütlerin biri normal hafif tatlıyken,diğeri biraz acımsı sebebini bilen var mı? Benim aklıma gelen birini daha uzun süre emmediği için sütün beklemesi olabilir mi? Ek gıdaya geçeli bir ay oldu emmeme sebebi oda olabilir