Lolita ozggekkya hepsini denedik hipp ,evolvia ,humana.Hippi bir süre sonra istemedi,humanayi sevmedi ,evolvia çok sevdi fakat bizi alerji yaptı.Doktor tavsiyesi üzerin E bebelac gold aldık şuan severek içiyor ve gaz sorunumuz azaldı.
shdemir Kbr Sindirim sistemini hızlı calistiriyo canim. Benim oglum kolik bi bebekti doktor tavsiyesiyle basladik butun gazimiz kabizligimiz gecti bize mucize gibi geldi yani