Serene OmerAsafm26 Doktorumuz kabız olduğu dönemde günde iki kez birer çay kaşığı koymamızı önermişti.o şekilde rahatlıyordu.
tubaelif OmerAsafm26 evet canım ben bir ara verdin Dr önerdi 1 aylıkken 1 çay kasığı koyuyorum. Günde