Oğlum 9 buçuk aylık 9 aylık olduğunda sağlık ocağı ebemize mesaj atıp sordum aşımız içim yarın gelmemiz gerekiyor bi sakıncası var mı şu ortamda diye sabah erken saatten gelin dediler gittik yaptırdık zaten kabalık da değildi bi sıkıntı yasamadık öyle birşey söylenmedi bize bir sonraki aşınız bir yaşında diye söylediler ama oda bir yaş aşısı zaten size niye öyle dediler bilemeden 🤷♀️