Kızlar bebegım 8bucuk aylık normalde ayına göre gelısımı kılosu ondeydi iyiydii ek gıdaya basladık çoktan ama begenmıyor HIc bısey zar zor tattırıyorum ve bu ara sık sık tartıyorum evdekı tartıyla zayıflamıs duruyor acaba sütümmü yetmiyor noluyor anlamadım problem bendemi sıkıntı merde bılemedım hastaneyede ıkı hafta sonra aşı ıcın gıdıcem moralım çok bozuk ya 😒