Merhabalar. Bebeğim 3 aylık hergün aynı saatte biogaia yı veriyordum. Bugün erken uyudu. Ben de unutmuşum vermeyi. Uyandırırsam bidaha uyutmam zor olabilir. Bir gün verilmemesi sıkıntı yaratır mı acaba, vermeyi unuttuğunuz zamanlarda sorun yaşadınız mı?