5 gun oldu hastanede olali… ama bana sorsaniz 15 seneye beraberdir . Once bogazim tikandi nefes darligindan ardindan durmadan kusmalarim basladi. Ve 3 gundur sadece 2 3 kasik corba ice biliyorum . Nefes aldikca insanin vicudu titrermi?oyle bi agri ki tarifi bile yok. Tek gucum yavrum ve esimden . Onlara kavusacagim gunun hayalin yasamaktan. Bugun hic goruntulu konusmadik yuzumun solgunlugunu gorun istemedim oda israr etmedi sagolsun. E tabi akrabalardan duyanlarda durmadan yazip sorular soruyo bu halimde bile bilgi istiyolar nasilsin deyenlerden fazla acaba bizdehastamiyiz diyenler var. Tabikide herkese onerim test yaptirmaktan yana. Cunki gercekten bu kadar kotu bi hastalik yok. …bu aradaguzel karfeslerim canlarim sevginiz ilginiz dualariniz o kadar guzel geldiki bana tanidiklarimdan dahaguzel destekler aldim buradan tanimamama ragmen. Allah herkesi bu beladan korusun. Yeni tedavi uygulaniyo iylesen hastalarin kanin bizlere aliyolar oda cok az olduklari icin pek etkili cozum gibi gozukmuyo. Bakalim hayirlisi cok ta kafama takmiyorum ama her nees aldikca kendisini hatirlatiyor…..